Átadták az Év Ügyfélbarát Biztosítója 2015 díjait

 2016. január 25., hétfő 15:24
A A
A nagy biztosítók közül az Aegon, míg a kis- és közepes biztosítók kategóriájában a Mapfre Biztosító nyerte el „Az Év Ügyfélbarát Biztosítója 2015” díjat a Netrisk.hu tavaly decemberben meghirdetett közönségszavazásán. A vezető online biztosításközvetítő portálhoz beérkező több mint 52 ezer ügyfélszavazat alapján a nagy biztosítók közül az Allianz és a Posta biztosítók, míg a kis- és középkategóriában a Vienna Life és a K&H biztosítók szereztek dobogós helyeket.

A nagy biztosítók közé a díjbevételük alapján legalább 5 százalékos, míg a kis- és középbiztosítók körébe az ez alatti piaci részesedéssel rendelkező társaságok kerültek. A szavazás során a meglévő biztosítói kapcsolattal rendelkező ügyfelek nem csupán általános értékelést adhattak az érintett biztosítók működéséről, a kérdések ugyanis külön kitértek az ügyintézésre, az ügyfél-tájékoztatásra, az ügyfélmegtartó képességre és a kárrendezésre egyaránt.

Mivel egy ügyfélnek több biztosítónál is lehet szerződése, a résztvevők több biztosítót is értékelhettek 1 és 5 közötti osztályzataikkal: egy szavazó átlagosan 1,3 biztosítóról mondott véleményt.

Az Év Ügyfélbarát Biztosítója 2015 szavazás végeredménye:

Nagy biztosítók kategóriája:
1. Aegon
2. Allianz
3. Posta

Kis- és közepes biztosítók kategóriája:
1. Mapfre
2. Vienna Life
3. K&H

Az ügyfelek az értékelt biztosítókat átlagosan 3,21-es értékre osztályozták. Ezen belül jelentősebb eltérés nincs a két méretkategória között: a nagy biztosítók átlaga 3,24, míg a kisebbeké 3,17 volt. A válaszadók a legelégedettebbek az ügyfélszolgálatok teljesítményével voltak (3,36), miközben a legnagyobb hiányosságot a hűséges ügyfelek pozitív megkülönböztetésében látják (3,08).

Bár a Netrisk.hu első alkalommal rendezte meg Az Év Ügyfélbarát Biztosítója közönségszavazást, a tapasztalatok szerint a biztosítók is komolyan vették és támogatták a kezdeményezést. A szavazás során több társaság is kifejezetten javasolta ügyfeleinek a részvételt, és a kiemelt figyelem abban is megmutatkozott, hogy a díjazott biztosítók magas szintű vezetőikkel képviseltették magukat a díjátadó eseményen.

„Az ügyfelek visszajelzése komoly érték, amivel tisztában vannak a társaságok is, amelyek folyamatosan dolgoznak az ügyfél-elégedettség növelésén – hangsúlyozza Sebestyén László, a Netrisk.hu vezérigazgatója. – A mostani pontszámok azt mutatják, hogy az ügyfelek az ügyfélközpontú működés továbbfejlesztését várják a piac szereplőitől. Hogy ezt sikerül-e megvalósítaniuk, az a jövő ilyenkor megismételt szavazás nyomán lesz leszűrhető. Bár a felmérésünk a teljes biztosítási piacra nem reprezentatív, a nagyszámú, 52 ezer feletti válasz mindenképpen hiteles, irányadó információt jelent, melynek rá vonatkozó részletes eredményeit valamennyi érintett biztosító számára elérhetővé tesszük.”

Előző cikk   Következő cikk    Nyomtatás    Küldés

Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön első kézből az ágazat híreiről!

E-mail címe:

Címkék
díjbevétel (96), megtakarítás (86), öngondoskodás (85), kgfb (82), nyugdíj (72), életbiztosítás (70), katasztrófa (59), viszontbiztosítás (51), bank (50), gépjármű-biztosítás (48), mabisz (45), pszáf (44), szolvencia (42), káresemény (41), hitelezés (38), eu (38), nem-életbiztosítás (32), generali (31), baleseti adó (30), swiss re (30), biztosítás (29), utasbiztosítás (28), románia (27), lakásbiztosítás (27), munich re (27), kockázat (23), reálhozam (23), egészségbiztosítás (20), mnb (19), hitelminősítő (19), fogyasztóvédelem (18), devizahitel (18), viharkár (18), klímaváltozás (17), befektetés (17), csalás (16), eiopa (16), természeti katasztrófa (16), vagyonbiztosítás (16), pénzügyi szektor (16), nyereség (15), casco (15), konferencia (15), hitel (15), cea (14), nem-élet biztosítás (14), magánnyugdíj (14), eb (14), allianz (14), ing (14), tőkemegfelelés (13), autó (13), groupama (12), gépjármű biztosítás (12), jelentés (12), stressz-teszt (12), kína (11), kárigény (11), union (11), aegon (11), felvásárlás (11), felmérés (11), gépjármű (10), aviva (10), usa (10), s&p (10), bírság (10), felelősségbiztosítás (10), balesetbiztosítás (10), uniqa (10), alkusz (10), villámkár (10), baleset (9), axa (9), használtautó (9), kutatás (9), vig (9), árvíz (9), kkv (9), kötvény (8), k&h (8), hurrikán (8), közvetítő (8), alulbiztosítás (8), kórház (7), adósság (7), pénztár (7), akvizíció (7), egészségügy (7), fitch (7), ügynök (7), eredmény (7), betörés (7), erste (7), bamosz (7), fbamsz (7), cig pannónia (6), felügyelet (6), államkötvény (6), fejlesztés (6), elemzés (6), görögország (6), moodys (6), hitelminősítés (6), hannover re (6), közvetítés (6), megújuló energia (6), unit-linked (6), munkahely (6), adó (6), végtörlesztés (6), szerződési jog (5), telematika (5), gdp (5), munkanélküliség (5), brexit (5), bróker (5), köbe (5), gender direktíva (5), genertel (5), otp (5), am best (5), pwc (5), agrárbiztosítás (5), értékpapírosítás (5), innováció (5), vagyon (5), válság (4), éghajlatváltozás (4), aon benfield (4), ingatlancom (4), adatvédelem (4), végtörlesztésl (4), aon (4), k&h biztosító (4), m&a (4), lakás (4), birság (4), életbiztosítás nem-élet biztosítás (4), kárhányad (4), lengyelország (4), signal (4), iais (4), profit (4), nyugdíjbiztosítás (4), mobil (4), mabisz konferencia (3), integráció (3), roland berger (3), lízing (3), qbe (3), alulbiztosított (3), államadósság (3), századvég (3), zöld kártya (3), jármű (3), adókedvezmény (3), összeolvadás (3), limra (3), black friday (3), létszámbővítés (3), oecd (3), insurance europe (3), szlovákia (3), foglalkoztatottság (3), mikrobiztosítás (3), gyógyszer (3), fintech (3), ngm (3), biztonság (3), viszontbiztosító (3), ingatlanbiztosítás (3), posta (3), lloyds (3), online (3), közúti baleset (3), lakáspiac (3), közlekedés (3), fagykár (3), nyugdíjpénztár (3), díjfizetés (3), blokklánc (2), technológia (2), leépítés (2), biztosítási díj (2), régió (2), befektetési alapok (2), zurich (2), unió (2), thomas hladky (2), blokkchain (2), kölcsön (2), anglia (2), egészsébiztosítás (2), gfk (2), ferma (2), kárérték (2), fejlődő országok (2), generali csoport (2), bűncselekmény (2), facebook (2), netriskhu (2), ukrajna (2), vienna life biztosító (2), határidők (2), tanulmány (2), big data (2), allianz hungária (2), accenture (2), iot (2), díjak (2), kiberbiztonság (2), deloitte (2), díj (2), mastercard (2), díjnavigátor (2), thm (2), airbnb (2), földrengés (2), bizalom (2), garancia (2), panaszkezelés (2), generali-providencia (2), ingatlan (2), gyorshajtás (2), kampány (2), olaszország (2), flottabiztosítás (2), bankbiztosítás (2), marketing (2), olasz (2), magyarország (2), nyaralás (2), jövedelem (2), informatika (2), it (2), pioneer (2), unicredit (2), Általános egészségbiztosító (2), ausztria (2), önvezető autók (2), világbank (2), amerika (2), kaszab attila (2), abi (2), gyorsjelentés (2), mentőcsomag (2), unsar (2), biztosításközvetítés (2), mkb (2), jogsértés (2), mezőgazdaság (2), netrisk (2), kpmg (2), hent (2), 4life direct (2), alapkezelő (2), németország (2), hamisítás (2), hamisítás elleni nemzeti testület (2), bíróság (2), oktatás (2), astra (2), cyber (2), elnök (2), piac (2), szabályozás (2), cotar (2), lopás (2), omnibus (2), drágulás (2), vienna (2), vienna life (2), környezettudatosság (2), fenntarthatóság (2), árfolyamgát (2), aaa auto (2), gki (2), betegség (2)
Rendezvényajánló
VII. MABISZ NEMZETKÖZI BIZTOSÍTÁSI KONFERENCIA
Időpont:
2016.11.21 - 2016.11.21
Helyszín:
CORINTHIA HOTEL BUDAPEST 1073 Budapest, Erzsébet körút 43-49.
további információk