A Signal lett az Év Biztosítója

 2015. október 21., szerda 15:27
A A
Idén is az ügyfelek dönthették el, mely biztosítók kapják az „Év Biztosítója” címet, az alapján, hogy melyik társaság milyen színvonalon szolgáltatott. A mintegy 25 ezer ügyfélszavazat értékelése alapján kárrendezési és szolgáltatási kategóriában egyaránt a Signal Biztosító lett az év legjobbja. A szavazáson az - idén csődhelyzete miatt valószínűleg utoljára mért - román ASTRA mindkét kategóriában utolsó lett.

Immáron negyedik alkalommal került megrendezésre az „Év Biztosítója” szavazás. A szavazás keretében az evbiztositoja.hu oldalon öt héten keresztül mondhatták el véleményüket az ügyfelek a hazai vagyon- és kötelező gépjármű-felelősségbiztosításokat kínáló biztosítókra.

A kárrendezési kategóriát idén a - már korábbi években is jól szereplő - Signal Biztosító nyerte (8,8-as kiemelkedő ügyfél elégedettségi értéket elérve), mögötte a kárrendezésben mindig jól teljesítő Aegon és Allianz Biztosító végzett. A szolgáltatás kategóriában szintén a Signal lett az első (8,5-ös ügyfél elégedettségi érték mellett), megelőzve a tavalyi győztes K&H és Wáberer Hungária biztosítókat.

Az Év Biztosítója szavazáson idén is 1-től 10 pontig (ahol a 10 pont a legjobb és az 1 a legrosszabb), két külön kategóriában (kárrendezési és szolgáltatási kategóriákban) értékelhették biztosítóikat az ügyfelek. A valós ügyféltapasztalatok alapján kialakult sorrend reklámoktól mentes képet ad a hazai biztosítók szolgáltatási és kárrendezési színvonaláról, az ügyfelek elégedettségéről vagy elégedetlenségéről. A díj legnagyobb értéke, hogy a végső sorrendet nem egy szakmai zsűri, hanem maguk az ügyfelek határozzák meg.

Örvendetes, hogy bár a biztosítók az ügyfelek véleménye szerint ugyan még nem érték el a maximális 10 pontot (és valószínűleg soha nem is fogják elérni), de szolgáltatási színvonaluk átlagos értéke már ma is igen magas, közel 8,2 pont. Ez az érték enyhe visszaesést mutat a tavalyi évhez képest, amikor ez az átlagos érték meg is haladta a 8,2-t, de az ASTRA csőd nyilván nem tett jót a biztosítók általános megítélésének. Ez látszik a kárrendezés esetében is, ahol az előző évinél szintén valamivel alacsonyabb, de még szintén magasnak mondható értéket mértek a szavazók között. Az idei 7,9 pontos átlagos kárrendezési elégedettségi érték a tavalyi 8 ponttal, valamint az előző évek 7,9-es és 7,7-es átlagával együtt egy stabil, változatlanul magas kárrendezési színvonalat mutat.

Jász-Nagykun és Nógrád megyében a leginkább elégedettek az ügyfelek

Az országos szavazáson nemcsak biztosítónként, hanem megyénként is láthatjuk az elégedettségi adatokat. A díjat alapító Biztosítás.HU internetes alkuszi portál szerint ezekből kiderül, hogy az ügyfelek a kárrendezéssel valamivel kevésbé elégedettek, mint az egyéb szolgáltatásokkal (csekkek, díjbekérők, kötvények kiküldésével, illetve a biztosítói ügyfélszolgálatok működésével) és az is látszik, hogy az egyes megyékben élő állampolgárok elégedettsége között még azért jelentős eltérések vannak. A hamarosan induló kötelező kampányban mindazonáltal már figyelembe vehetik az ügyfelek a biztosítók most elért helyezéseit.

Előző cikk   Következő cikk    Nyomtatás    Küldés

Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön első kézből az ágazat híreiről!

E-mail címe:

Címkék
díjbevétel (96), megtakarítás (91), kgfb (88), mnb (88), öngondoskodás (86), nyugdíj (79), életbiztosítás (75), mabisz (66), katasztrófa (59), fogyasztóvédelem (57), bank (55), viszontbiztosítás (52), gépjármű-biztosítás (48), pszáf (44), generali (44), szolvencia (43), káresemény (41), lakásbiztosítás (40), eu (40), biztosítás (38), hitelezés (38), nem-életbiztosítás (32), ingatlancom (32), utasbiztosítás (32), bírság (31), swiss re (30), baleseti adó (30), elemzés (29), románia (28), munich re (28), kockázat (26), felmérés (25), lakásár (24), egészségbiztosítás (23), reálhozam (23), casco (21), bankraciohu (20), viharkár (20), felelősségbiztosítás (19), klímaváltozás (19), hitel (19), brexit (19), hitelminősítő (19), devizahitel (18), allianz (18), kutatás (18), eiopa (18), befektetés (17), union (17), vagyonbiztosítás (17), csalás (17), természeti katasztrófa (16), pénzügyi szektor (16), autó (15), roland berger (15), groupama (15), nyereség (15), konferencia (15), magánnyugdíj (15), ing (14), jelentés (14), eb (14), balesetbiztosítás (14), kkv (14), felvásárlás (14), cea (14), nem-élet biztosítás (14), kína (13), tőkemegfelelés (13), lakáshitel (13), aegon (13), cig pannonia (12), uniqa (12), gépjármű (12), gépjármű biztosítás (12), fbamsz (12), k&h (12), stressz-teszt (12), kiberbiztonság (11), genertel (11), baleset (11), usa (11), nyugdíjbiztosítás (11), kárigény (11), villámkár (10), aviva (10), telematika (10), ngm (10), s&p (10), használtautó (10), fintech (10), hamisítás elleni nemzeti testület (10), alkusz (10), hent (10), axa (10), hamisítás (10), egészségügy (9), ingatlan (9), vig (9), groupama biztosító (9), árvíz (9), otp bank (9), k&h biztosító (9), ksh (9), kórház (8), cig pannónia (8), kötvény (8), generali csoport (8), alulbiztosítás (8), mobil (8), hurrikán (8), netriskhu (8), közvetítő (8), verona (8), nn (8), pwc (7), erste (7), buszbaleset (7), autóipar (7), akvizíció (7), moodys (7), eredmény (7), bamosz (7), gdp (7), fitch (7), kaszab attila (7), otp (7), betörés (7), 4life direct (7), lakás (7), adósság (7), mkb (7), kiberbiztosítás (7), pénztár (7), eset (7), ügynök (7), innováció (6), fejlesztés (6), kiberbűnűzés (6), kiberbűnözők (6), görögország (6), insurtech (6), köbe (6), unit-linked (6), hitelminősítés (6), munkahely (6), végtörlesztés (6), felügyelet (6), kpmg (6), államkötvény (6), digitalizáció (6), ey magyarország (6), allianz hungária (6), hannover re (6), közvetítés (6), agrárbiztosítás (6), adó (6), megújuló energia (6), fagykár (6), bróker (5), munkanélküliség (5), nemzeti agrárgazdasági kamara (5), lakáspiac (5), gender direktíva (5), big data (5), értékpapírosítás (5), szerződési jog (5), vagyon (5), am best (5), vienna life (5), közlekedés (5), válság (4), végtörlesztésl (4), birság (4), online (4), qbe (4), közúti baleset (4), gfk (4), m&a (4), tanulmány (4), iot (4), union biztosító (4), vienna insurance group (4), gdpr (4), unicredit (4), iais (4), vienna life biztosító (4), éghajlatváltozás (4), aon benfield (4), elnök (4), signal (4), életbiztosítás nem-élet biztosítás (4), lloyds (4), kárhányad (4), lakástakarék (4), lengyelország (4), profit (4), deloitte (4), posta (4), startup (4), századvég (4), adatvédelem (4), insurance europe (4), határidő (4), jövedelem (4), aon (4), síbiztosítás (3), elektromobilitás (3), nfm (3), drón (3), mi (3), bankkártya (3), k&h biztos jövő index (3), csok (3), nak (3), mesterséges intelligencia (3), létszámbővítés (3), blokklánc (3), fhb (3), államadósság (3), hitelintézeti szemle (3), zöld kártya (3), cig pannónia biztosító (3), vienna (3), erste biztosító (3), mastercard (3), biztosítási szektor (3), eredmények (3), k&h bank (3), mabisz konferencia (3), uniqa biztosító (3), kötelező (3), aaa auto (3), black friday (3), biztonság (3), szolvencia ii (3), lakáhitel (3), pénziránytű alapítvány (3), alapkezelő (3), jármű (3), magyarország (3), nn biztosító (3), gilyén ágnes (3), viszontbiztosító (3), nyugdíjpénztár (3), összeolvadás (3), alulbiztosított (3), betegség (3), ingatlanbiztosítás (3), mikrobiztosítás (3), gyógyszer (3), szlovákia (3), adókedvezmény (3), lízing (3), netrisk (3), limra (3), oecd (3), integráció (3), díjfizetés (3), gki (3), foglalkoztatottság (3), oktatás (3), piac (2), Általános egészségbiztosító (2), informatika (2), amerika (2), dublin (2), kerékpár (2), lopás (2), építőipar (2), luxemburg (2), agrár (2), cotar (2), pioneer (2), szabályozás (2), it (2), mobilfizetés (2), járműbiztosítás (2), abi (2), uber (2), airbnb (2), kiberbűnözés (2), gyorsjelentés (2), fhb csoport (2), kárérték (2), who (2), unió (2), ajánlás (2), olasz (2), nrc marketingkutató és tanácsadó kft (2), vihar (2), baker tilly hungária (2), cyber (2), albérlet (2), atradius (2), nyaralás (2), kínai biztosítási szektor (2), tűzesetek (2), anglia (2), földrengés (2), kár (2), thomas hladky (2), magyar bankszövetség (2), fenntarthatóság (2), környezettudatosság (2), mezőgazdaság (2), unsar (2), kampány (2), határidők (2), díjak (2), rekord (2), pzu (2), dimenzió biztosító (2), blockchain (2), microsoft (2), eurostat (2), vállalkozás (2), ingatlanpiac (2), pénz7 (2), cafeteria (2), mentőcsomag (2), social media (2), németország (2), alapkamat (2), aig (2), önvezető autók (2), ügyfélszolgálat (2), bankszektor (2), dimenzió egyesület (2), trenkwalder (2), biztosítási piac (2), cp contact (2), biztosítási díj (2), jogsértés (2), biztosításközvetítés (2), portfoliohu konferencia (2), pandurics anett (2), bankráció (2), bíróság (2), aegon magyarország (2), blokkchain (2), budapest bank (2), garancia (2), bnp paribas cardif biztosító (2), fejlődő országok (2), jégkár (2), bűncselekmény (2), hr (2), eub (2), marketing (2), dróntörvény (2), zurich (2), biztosító (2), nav (2), generali-providencia (2), bizalom (2), drágulás (2), facebook (2), bankbiztosítás (2), olaszország (2), díj (2), biztosítás és kockázat (2), panaszkezelés (2), flottabiztosítás (2), muisz (2), thm (2), ferma (2), díjnavigátor (2), ukrajna (2), kárbejelentés (2), veronai buszbaleset (2), gyorshajtás (2), bdo magyarország (2), gazdaság (2), ausztria (2), accenture (2), n26 (2), 2017 (2), biztosítótársaság (2), nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság (2), astra (2), egészsébiztosítás (2), árfolyamgát (2), leépítés (2), atm (2), deloitte magyarország (2), világbank (2), értékesítés (2), technológia (2), befektetési alapok (2), kölcsön (2), omnibus (2), régió (2)
Rendezvényajánló
FINTECHSHOW 2017
Időpont:
2017.04.11 - 2017.04.11
Helyszín:
Anker't - Budapest, Paulay Ede utca 33.
további információk